نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

 تحول اساسی و توسعه متوازن مناطق شهری همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، بر توسعه متوازن همه مناطق برای ایجاد تحول اساسی در شهر همدان تاکید کرد .

 تحول اساسی و توسعه متوازن مناطق شهری همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حاج بابایی  نماینده مردم همدان و فامنین در شورای اداری شهرداری همدان اجرای طرح رینگ سوم و تهیه نقشه تفصیلی شهر همدان را از طرحهای مهم قابل اجرا در این شهر بیان کرد.

وی  بت بیان اینکه اختصاص اعتبارات ملی برای شهرداری را نیازمند تلاش بیشتر مدیران است، خاطر نشان کرد: همه شرایط برای اجرای طرحهای شهرداری آماده شده و نمایندگان مجلس و مسئولان آمادگی هر گونه همکاری در این زمینه را دارند .

شهردار همدان نیز با بیان اینکه شهرداری منابع پایدار درآمدی ندارد و فقط ۱۰ درصد منابع درآمدی،محقق شده است خاطر نشان کرد:  سال آینده بیش از ۶۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری پیش بینی شده است .

صوفی با اشاره به سهم پایین شهرداری همدان از اعتبارات ملی، گفت: امسال حدود ۳۵ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به شهرداری همدان اختصاص یافت.

وی در ادامه افزود: از مسئولان استان انتظار داریم برای جذب هر چه بیشتر اعتبارات ملی، شهرداری را یاری کنند .

شهردار همدان از احداث دو بوستان جدید در همدان خبر داد و گفت: در همین راستا ۲ زمین ۱۰۰ و ۴۰۰ هکتاری از منابع طبیعی برای این کار تحویل گرفتیم که این در حال آماده شدن  و تحویل به همشهریان می باشد.

 انتهای پیام/د.ا

تاکید بر توسعه متوازن همه مناطق شهر همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.